Kontakt os - vi vil elske at høre fra dig!

Vi besvarer med glæde alle dine spørgsmål. Vil du vide, hvordan du bedst passer på dine blomster, høre om leveringer, dit abonnement eller om betaling? Eller har du et andet spørgsmål? Så bare kontakt os!

Vores top 10 i "Ofte Stillede Spørgsmål"

bloomon fungerer på abonnmentbasis; Du vælger hvilken størrelse buket du kunne tænke dig og hvor ofte du ønsker at vi skal levere dem og så sørger vi for resten! Vi har direkte kontakt til blomsteravlerne i Holland hvorfra blomsterne ankommer hurtigere til din hoveddør og er friskere. Af en virksomhed at være, så er vi meget fleksible med hensyn til vores abonnementer. Når du laver en ordre skal du have valgt om du enten vil have leveret dine blomster hver uge, hver 14. dag eller månedligt. Dit abonnement kan herefter frit ændres, sættes på pause og genaktiveres når som helst via din bloomon profil, eller gennem din kontakt til vores kundeservice. Gennem din bloomon profil har du fuld adgang til alle detaljer og du kan således foretage dig konkrete ændringer til din leveringsplan. Men for at give os tid nok til at ændre din ordre, bedes du venligst foretage alle dine ændringer senest søndag midnat (dvs. kl. 23.59) for en levering den kommende uge.

Gennem www.bloomon.dk/login kan du logge ind med din e-mailadresse og den adgangskode, du selv har valgt.

Fakturaer kan findes på din personlige konto under "Historik". Når du klikker på denne, kan du gå ind og se datoer for dine tidligere leveringer. Når du klikker på datoerne, kan du åbne regningen.

For alle leveringer gælder det, at vi skal have dine ændringer senest søndag kl. 23:59 for en levering den kommende uge. Du kan afbestille eller foretage ændringer igennem din personlige bloomonkonto.

Du kan gøre det ved at oprette en personlig konto til en person med hans/hendes navn og adresse, men med dine kortoplysninger og derefter deaktivere kontoen, hvis det ønskes. Dette kan for eksempel være efter en eller to leveringer.

Selvfølgelig! Du kan ændre din forsendelsesadresse på din bloomon konto under "Min konto". Her kan du ændre din adresse til din næste levering. Husk at ændre den tilbage, såfremt du vil havde vi fremover leverer til din oprindelige adresse. Husk dog at dine ændringer skal ske senest søndag kl 23.59 for en levering den kommende uge.

Ingen bekymringer! Afhængigt af det område du bor i, vil vi levere dine blomster til dit safeplace eller den nærmeste pakkeboks.

bloomon er i tæt kontakt med avlerne og vores mål er at forkorte 3-4 dage fra mellemled i supply chainen. Hvad betyder det? Det betyder at vores blomster er friskere, bliver leveret hurtigere og derfor også lever længere! Bemærk dog, at dine blomsters levetid også afhænger af blomsternes type og hvordan du passer på dem. Du kan finde flere tips om og informationer om vores blomster på blomsterkortet, som ankommer med blomsterne, samt vores blog, hvor vi skriver om de individuelle blomster. I øvrigt opdaterer vi tit vores blog og Facebook/Instagram med smarte tips og tricks så du kan nyde dine blomster endnu længere!

Når du registerer dig hos os får du et personligt link, som du kan dele med dine venner og familie. Hvis de opretter et abonnement hos bloomon gennem dit personlige link vil de få en gratis vase ved deres første levering. Du vil derefter blive belønnet med en gratis buket. Under overskriften ‘Min konto’ kan du se, hvor mange gratis buketter, du har optjent. Størrelsen på buketten kan du selv vælge, hvis du logger ind på din personlige konto.

Vi bringer ud overalt i Danmark. Afhængigt af området leverer vi onsdage (kl. 10-16 eller 18-22) eller torsdage og fredage mellem kl. 9 og 17. Du kan tjekke hvilke leveringstidspunker, der er tilgængelige for dig ved at angive dit postnummer under bestillingsprocessen.

Kontakt os!

Stay tuned, følg os online.