FAQ - Hurtige svar på dine spørgsmål

Hvordan kan vi hjælpe dig? Søg i vores Ofte Stillede Spørgsmål, eller kontakt os hvis du ikke kan finde svaret.

Abonnement

bloomon virker som en leveringsservice; du vælger størrelsen på buketten, hvornår du vil have den leveret og på hvilket tidspunkt - så klarer vi resten! Vores blomster kommer direkte fra vores avlere i Holland, så dine blomster ankommer hurtigere og friskere. Dine leveringer kan hurtigt ændres, pauses og reaktiveres igennem din online bloomon konto. Hvis du stadig har spørgsmål til hvordan det virker, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på [email protected] eller 78761413. Vi har åben 9-18 alle hverdage, onsdag 9-22. Vi er altid klar på at hjælpe, så tøv ikke!

Absolut! Du kan altid sætte dit abonnement på pause, hvis du skal på en forretningsrejse eller en ferie (hvis dette er tilfældet, er vi misundelige). Du kan nemt gøre det igenne din bloomon-konto under ”Leveringsplan”. Her kan du se dit personlige leveringsskema, som viser de leveringer, du vil modtage i de kommende måneder. På skemaet kan du klikke på de uger, du ikke vil modtage blomster – så simpelt er det!

Du kan nemt genaktivere dit abonnement igennem din personlige bloomon-konto under ”Min Konto”. Hvis du har brug for hjælp til dette kan du altid kontakte vores venlige team på 78 76 14 13 eller alternativt sende os en email på [email protected] Vi er ledige onsdage mellem 09.00-22.00 og alle hverdage mellem 09.00-18.00.

Det er utrolig nemt at starte dit abonnement hos bloomon, og modtage vores smukke blomster. Det eneste du skal gøre er at gå ind på www.bloomon.dk/order. Her kan du gennemgå de forskellige trin, så du kan påbegynde dit abonnement.

Ingen grund til bekymring! Vi hjælper dig med det samme, du skal blot ringe til os på 78 76 14 13 eller sende os en email på [email protected] Vi er ledige onsdage mellem 09.00-22.00 og alle hverdage mellem 09.00-18.00.

Betaling

Vi tilbyder et udvalg af tre størrelser til vores kunder: small, medium eller large. Priserne er henholdsvise 229 kr for en small, 279 kr for en medium og 349 kr for en large. Priserne inkluderer moms og leveringsomkrostninger.

Nej, vores priser er inklusive alt, så der er ingen ubehagelige overraskelser! Der er ingen yderligere omkostninger og priserne på vores blomster omfatter både moms og levering.

Betaling foregår over en automatisk PBS-aftale. Du kan vælge mellem Dankort, Visakort, Mastercard eller Paypal under din betalingsmetode. PBS-aftalen er ikke bindende, og bloomon trækker kun penge for de buketter, som bliver modtaget. Hvis du opsiger dit abonnement frafalder PBS-aftalen automatisk, og bloomon vil ikke trække flere penge fra din konto. Pengene bliver trukket første gang du bestiller dine blomster for den første levering. Herefter vil fremtidige betalinger foregå automatisk over PBS efter leveringen har fundet sted.

Det er nemt at ændre sin betalingsmetode. Bare gå ind på "Betaling" på din bloomonkonto. Når du ændrer dine bankoplysninger bruger vi disse informationer til din næste levering.

Bestilling

Det er desværre ikke muligt. Vores buketter bliver kreeret af vores superdygtige blomsterstylist, Anton van Duijiin, som er en af Hollands allerbedste blomsterstylister. Han var blandt andet i finalen i programmet “Hollands bedste blomsterstylist”. Han arbejder altid med sæsonens smukkeste og mest unikke blomster, så vi kan garantere dig at du ved hver levering vil blive overrasket. For at få en idé om vores stil kan du besøge vores Facebook og Instagram side. Her kan du finde mange eksempler på vores tidligere buketter.

Ja, selvfølgelig kan du det. Vi er meget fleksible og du kan nemt ændre størrelsen på din buket via din bloomon-konto. Gå til ‘Leveringsplan’ og vælg mellem tre størrelser (small, medium og large). Klik på den størrelse du ønsker til din næste levering. Bemærk at vi skal have dine ændringer inden søndag kl 23.59 for en levering den kommende uge for, at vi kan nå at justere ordren.

Inde på din bloomon-konto under leveringsplan vil du kunne se hvilken størrelse din buket er (blå cirkel) og hvornår vi vil levere dine blomster.

Vores indretningsdekoratør Kim har udviklet tre glasvaser som hver især matcher de forskellige størrelser på blomsterbuketterne. Du kan tilføje disse vaser til din levering ved blot at logge ind på din bloomon-konto.

Ja, selvfølgelig. Under overskriften “ekstra” under din bloomon-konto, vil du kunne tilføje yderligere buketter til din næste levering. Bare husk at trykke på 'Gem' bagefter! Dog har vi brug for nogle arbejdsdage til at justere ændringerne, så tænk på det, før du bestiller. Det betyder nemlig, at vi skal have alle dine ændringer inden søndag kl 23.59 for en levering den kommende uge.

Levering

Vi bringer ud overalt i Danmark bortset fra Bornholm. Afhængigt af området leverer vi onsdage (kl 10-16 eller 18-22) eller torsdage og fredage mellem 9 og 17

Desværre tilbyder vi ikke denne mulighed i øjeblikket. Afhængigt af, hvor du bor, sender vi dig enten en sms dagen før leveringen med et cirkatidspunkt, ellers vi sender dig en track & trace kode pr. email.

Ikke noget problem. Hvis du ikke er hjemme vil vi levere dine blomster til et andet sikkert sted. Har du levering om onsdagen er det muligt for dig at tilføje en note under “Bemærkninger til leveringen” inde på din bloomon-konto. Har du derimod levering enten torsdag eller fredag leverer PostNord dine blomster til det nærmeste posthus, hvis du ikke er hjemme. PostNord notificerer dig selvfølgelig om dette ved at lægge en note i din postkasse. Alternativt, kan du selv tilmelde dig PostNords gratis service "Modtagerflex" hvor blomsterne vil blive leveret på et bestemt sted (f.eks. garagen, legehuset eller andet) alt efter hvad du vælger.

Selvfølgelig! Det gør du på din bloomon-konto under "Min konto". Her kan du notere adressen til din næste levering. Husk at ændre den tilbage, såfremt du fremover ønsker, at vi skal levere til din oprindelige adresse. Husk dog at dine ændringer skal ske senest søndag kl 23.59 for en levering den kommende uge.

Andet

Du kan kontakte os via email på [email protected] eller blot ringe til os på 78 76 14 13. Vi arbejder alle hverdage mellem 09:00-18:00 og onsdage fra 09:00-22:00. Det er vores job at hjælpe dig, så bare skriv hvis du har noget på hjertet!

bloomon er i tæt kontakt med avlerne og vores mål er skære 3-4 dage fra i grossistleddet. Hvad betyder det? Det betyder at vores blomster er friskere, bliver leveret hurtigere og derfor også lever længere! Bemærk dog, at dine blomsters levetid også afhænger af blomsternes type og hvordan du passer på dem. Du kan finde flere tips og informationer om vores blomster på blomsterkortet, som ankommer med blomsterne, samt på vores blog, hvor vi skriver om de individuelle blomster. I øvrigt opdaterer vi tit vores blog og Facebook/Instagram med smarte tips og tricks så du kan nyde dine blomster endnu længere!

I særtilfælde kan du godt. Dette kan gøres ved at skrive til os på [email protected]

Den lille vase er 20 cm høj, har en diameter på 22 cm og halsen er 15 cm bred. Den mellem vase er 30 cm høj, har en diameter på 18 cm og halsen er 14,5 cm bred. Den store vase er 35 cm høj, har en diameter på 22 cm og halsen er 15,5 cm bred.

For andre henvendelser, kan du ringe til os på 78 76 14 13 eller sende os en email på [email protected] Vi arbejder alle hverdage mellem 09:00-18:00 og onsdage mellem 09:00-22:00.

Kan du ikke finde dit spørgsmål her? Så kontakt os!